נוי Doors

אולם תצוגה : חלוצי התעשייה 13 חיפה

                                       ⋆אספקה ושירות לכל חלקי הארץ⋆                                          

 להזמנות: 072-3921724

אולם תצוגה : חלוצי התעשייה 13, חיפה

⋆אספקה ושירות לכל חלקי הארץ⋆

הטרנדים החמים של דלתות כניסה לשנת 2023

הטרנדים החמים של דלתות כניסה לשנת 2023

בזמן שרבים מאיתנו דואגים לעצב את הבית שלנו, מתאימים עיצוב ייחודי לכל חדר ופריט –  רובנו הגדול בכלל שוכח על דלת הכניסה שלנו ועל זה שמדובר באחד המקומות החשובים בבית שגם הוא דורש תשומת לב, ומשפחות שבוחרות לעצב את דלת הכניסה לבית, יוצרות אפקט מעניין של בית מרשים ומעוצב כבר מכניסתו.

מה כל כך מיוחד בדלת כניסה מעוצבת?

האורחים והמכרים שלנו שמגיעים לבקר אותנו, פתאום מגלים דלת כניסה מעוצבת – מראה ייחודי ומרשים לבית עצמו, כי כבר מהשלב ההתחלתי הוא יוצר סקרנות. בן אדם שרואה דלת כניסה מעוצבת ומקורית, כבר מבין בתוכו כי כל הבית טומן לו הפתעה אחת גדולה. המגזינים הגדולים בתחומי עיצוב הפנים אפילו טענו בזמנו, כי בית יפה לא יכול להגיע ללא עיצוב דלת הכניסה אחרת, בלתי אפשרי יהיה להגדיר אותו כבית מעוצב בשלמותו.

איך לבחור את דלת הכניסה המושלמת?

אנחנו רגילים לדלתות פלדלת רגילות שעשויות ממתכת ומכוסות בחומרים שונים. בזמן שכל דלתות הבטיחות עשויות ממתכת חזקה עם סוגר איכותי וייחודי שלא יהיה ניתן לפתוח אותו כל כך בקלות – הכיסוי של הדלת עצמה יכול להיות שונה ולהגיע בחומרים דמויי מתכות אחרות, אלומיניום או אפילו כיסוי עץ.

אומרים שהטרנדים החמים דווקא הם אלו שלא דומים בכלל לדלתות הכניסה המקובלות. דלתות כניסה מסתבר לא חייבות להיות אטומות, וניתן בקלות לעשות דלת שקופה או חצי שקופה עם עיטורים של צמחים, פרחים או כל קישוט אחר שיכול להפוך את הדלת למקורית ומרשימה. דלת שעשויה מחומר מיוחד או מעץ יקר ואיכותי במיוחד כמו הדובדבן למשל שנחשב לאחד העצים היקרים אבל גם לחזקים מאוד עם צבע ייחודי ביותר – דגם שכזה בהחלט יכול להרשים את כל הבית וליצור מראה מהפנט של דלתות כניסה מיוחדות.

גודל דלת כניסה הוא גם גורם מכריע שכן, דלתות כניסה מרווחות יותר, יוצרות אשליה שמדובר בבית גדול ומרווח – מה שהפך את הדלתות המורחבות למבוקשות מאוד בשנים האחרונות. אבל חשוב גם להבין שכדי להתקין דלת כניסה מרווחת, צריך גם לבצע שינוי בקיר הכניסה לבית, מה שיכול להסתכם בעלויות גבוהות ודורש תכנון קפדני של מעצבי פנים מקצועיים.

ומה עם דלתות פנים לבית?

דלתות פנים לבית הן גם אלמנט ייחודי שחשוב מאוד לשים אליו לב, כי הן אלו שגורמות לבית שלנו לקבל את הנראות המיוחדת והמעוצבת. רק נסו לדמיין בית שאין בו דלתות פנימיות מעוצבות ואילו שכל שאר חלקי הבית עברו עיצוב מוחלט – הדבר הזה יצור נראות לקויה ביותר שכן, גם אתם וגם אנשים אחרים ישימו לב במהרה כי המעבר בין הסלון והמטבח לחדרים הפנימיים עצמם, אינו יוצר את הקשר המיוחד שמעניק לבית עיצוב מרשים וייחודי.

ולכן, דלתות פנים מעוצבות הן הכרחיות לכל בית שרוצה להיראות טוב ובשיא מיטבו.

נוי דורס – דלתות כניסה מעוצבות לבתים ועסקים

אנחנו בנוי דורס אספנו עבורכם את כל הטרנדים החמים והמיוחדים ביותר של דלתות כניסה מרשימות, מעוצבות ומקוריות ביותר, כאלו שמגיעות בסטנדרט גבוה וייחודי במיוחד ועשויות לחולל מהפך שלם בנראות של הבית שלכם.

לפרטים נוספים ולעיון בדלתות הכניסה המרשימות ובדגמים החדשים – בקרו בקטלוג האתר שלנו ותראו את כל הטרנדים החמים והמובילים ביותר של דלתות כניסה מרשימות ומיוחדות. לכל שאלה או בירור, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם באתר שלנו ונציגנו יצרו איתכם קשר במהרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

    בקרו בדף הפייסבוק

    קטגוריות מוצרים

    נוי דורס

    חייג כעת

    ותהנו ממגוון הדלתות הטובות בישראל